Привіт!
Ти можешь подумати що ми - хапуги, ледацюги, зажрались, понаїхали і ще багато інших слів. Давай ми спробуємо зробити так, щоб ти нас зрозумів.
Але будемо відвертими, ринок таксомоторних перевезень в Україні - в повній сраці. Агрегатори не несуть будь-якої відповідальності, ухиляються від податків, зневажають як пасажирів, так і водіїв.
Хто ми?
Ми люди. Ми батьки. Ми розумні. Ми чемні. Ми не гірші за будь-кого.
Ми маємо право на взаємоповагу!
Ми не раби.
Ми гідні, щоб нашу працю поважали.
Ми бажаємо прозорого і чесного ринку.
Безпеки. Взаємоповаги. Мирного неба.

Які проблеми ми хочемо розв'язати
Ми не просимо просто підняти тарифи до рівня "космос".
Ми лише пропонуємо врегулювати ринок таксі в Україні та гідної оплати праці, взаємоповаги та відповідальності пасажирів на рівні водія.
Безпека
Законність
Прозорість
Відповідальність
Що ми пропонуємо
Безпека. Взаємоповага. Порядність.
Ліцензування
Спрощення ліцензування. На данний час, водій має пройти декілька кіл хабарницього пекла щоб откримати ліцензію. Ми пропонуємо зробити ліцензію на авто, яку можна буде сплаучвати помісячно. Ліцензія має закріплюватись за авто.Водій, який виходить на лінію на авто - забов"язаний раз на пів року проходити медичний огляд.
1
Податки та виплати
Агрегатори, які за "договором у мобільних додатках" лише постачальники інформаційних послуг, на даний момент забирать від поїздки від 17 до 25%. І там де 17%, там ще й просять 2% за переказ з "локального гаманяця на картку". Таким чином, реальна комісія за кожне замовлення станвить від 19 до 25%.
2
Безпека
Агрегатори забов'язані страхувати поїздки пасажирів та водіїв. Вкладати страхування у вартість поїзди. Як для водія, так і для пасажира. Страхування має бути прозорим бля будь-якого тарифу.
Також, водії ЗАБОВ'ЯЗАНІ відмовлятись від поїдок з дітьми, якщо пасадир не замовив авто із автокріслом. Кримінальне покарання за перевезння дитини без дитячого крісла.
3
Відповідальність
Агрегатори мають бути забов'язані відповідати за пасажирів. Регулярно виникають ситуації, коли пасажир викликає авто на декількох точках. Виходить на третій і не повертається. Водій страждає, агрегатор розводить руками.
4
Робочі години
Агрегатори забов'язані ввести обмеження на кількість годин роботи водія за 24 години. Так, на одному авто мають право працювати декілька водіїв. Але агрегатори забов'язані блокувати ії роботу за 20 хвилин до кінця початку 8 годинної робочої зміни.
5
Відшкодування
У вупипадку пошкодлення авто пасажиром - агрегатор забов'язується відшкодувати водію вартість відновлення авто та втраченого часу на заробіток, згідно із вартістю простою та коефіцієнту на час інциденту.
6
Чого ми прагнемо?
Ми ті самі "С центрального на Южный за 200")))
1
Безпека
Страхування, контроль водіїв, недопуск на лінію водіїв, які не знають української мови
2
Ліцензування, податки, технічний огляд
Фіксована сума за місяць/квартал. Відсток агрегаторів має бути фіксованим, за принципом "не більше ніж". Технічний огляд зі скаженими штрафами за хабар. Як перевіряючому, так і надавачу автівки
3
Повага
Вот у же тупо нет сил
Все складно?
Ми прагенмо
Безпеки для усіх. Платити податки. Взаємоповаги.

Made on
Tilda